Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

"""""ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ""""



    Πολύ μου αρέσει που κάθομαι στο παράθυρο του δωματίου μου και βλέπω  απ' έξω τη βροχή να πέφτει! Καθώς οι σταγόνες πέφτουν αθόρυβα στη γη και ένα αεράκι χαιδεύει γλυκά τα δεντράκια, μια μεθυστική μυρωδιά αναβλύζει από τις φυλλωσιές των δέντρων...

    Νιώθω ότι είναι μια τελευταία γεύση "φθινοπώρου",  λίγο πριν την έναρξη του καλοκαιριού. Σε κάποιους δεν αρέσει να είναι ο καιρός βροχερός , όμως υπάρχουν πολλοί που τους αρέσει να χαζεύουν τη βροχούλα ή ακόμα και να χορεύουν περπατώντας σ΄αυτή!


 Έτσι είμαι κι εγώ , που μόλις πιάσει βροχή, αμέσως η διάθεσή μου αλλάζει, γίνεται ευχάριστη και δημιουργική!!!Αφού πολλές φορές, πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι , καλύτερα να μην έρθει το καλοκαίρι, αλλά η αλήθεια είναι πως  όλες οι εποχές έχουν κάτι όμορφο να προσφέρουν , αρκεί εμείς να βρίσκουμε τρόπους να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή τους!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου